czwartek, 26 maja 2016

Wiosenna chusta

Mimo, że dni są coraz cieplejsze ja ciągle na drutach mam wełnę i to nie zawsze cienką :-) chyba tak już będzie, że będę robić czapki nawet latem i już. Przecież się nie zepsują do zimy :-)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać prostą chustę, którą zrobiłam wg bezpłatnego wzoru Light and Up. Zrobiłam ją z jednego motka Malabrigo Sock, w cudnym, morsko-zielonym kolorze. Wykorzystałam nitkę niemal do ostatniego metra. Jest urodzinowym prezentem-niespodzianką dla Przyjaciółki. Zrobiona na drutach nr 5 wyszła ażurowa i lekka.

Wydziergałam ją całkiem szybko, sama nie wiem kiedy. Pewnie dla tego, że wzór prosty, a włóczka tak miękka, miła i przyjemna.

Chusta na drutach z włóczki Malabrigo Sock

Chusta ręcznie zrobiona na drutach z wełny z merynosów

Zielona chusta na drutach zrobiona z wełny merino




Poza chustą zrobiłam ostatnio dla siebie czapkę. Wzór z buraczkowych skarpetek tak bardzo mi się spodobał, że wykorzystałam go w czapce, która stanowi komplet do rękawiczek zrobionych prawie 2 lata temu :-) Brakowało mi takiej prostej, cieńszej czapki.
Włóczka to również Malabrigo Sock - niecałe pół moteczka, druty nr 2.5.

Prosta czapka ręcznie zrobiona na drutach


Czapka z wzorem ręcznie zrobiona na drutach






14 komentarzy:

  1. piekne kolory wloczki! bardzo ladnie wygladaja w tych nieprzekombinowanych wzorach- Przyjaciolka na pewno bedzie zachwycona z prezentu. A czapek nigdy nie za wiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. I czapka i chusta świetne w pięęęknych kolorach. Oba kolory pięknie z tobą grają, idealnie do ciebie pasują:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Na malabrigo w tym korskim kolorze ostrzę sobie jeszcze ząbki!

      Usuń
  3. Piękna ta chusta, korzystałam z tego wzoru, ale Twoja znacznie ładniejsza, No a czapka też śliczna,skarpety wg wzoru Tanis mam już od dawna w planach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :-)
      Skarpety te są super! Wzór mi się bardzo spodobał, myślę o kolejnych!

      Usuń
  4. Przyjaciółka będzie szczęśliwa:)Piękne kolory i śliczne udziergi, oba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent taka chusta!
    A propos czapek, wczoraj przyszyłam do wszystkich moich nowe metki, więc są bez dwóch zdań "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkich? Wooow! Też bym chciała, ale nie starcza mi czasu. Muszę przysiąść :-)

      Usuń
    2. Poświęciłam na to całe popołudnie i mam temat z głowy :)

      Usuń
  6. Piękne udziergi! Podobna chusta, właśnie z takim prostym wzorem, chodzi mi po głowie już od dawna. A czapusia jest urocza, bardzo pasują ci te kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo! Proste rzeczy też bywają ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń