wtorek, 3 listopada 2015

Jesienne rękawiczki

Zimno, coraz zimniej.
Idealna pora na bardziej jesienne robótki.

Poza czapkami, bardzo lubię dziergać rękawiczki. Powstają całkiem szybko. Są również idealne na prezent. Swojego czasu wydziergałam takich dwupalczastych całkiem niezłą kolekcję :-) Ćwiczyłam na nich wzory żakardowe, a przy okazji można się zabawić z kolorami.

Czapki dziergam cały rok, ale rękawiczki zwiastują u mnie zbliżającą się zimę :-)
Poniżej pierwsza, w tym sezonie, para:

Ręcznie robione rękawiczki wełniane z wzorem żakardowym





Rękawiczki te zostały wykonane w prezencie dla Koleżanki, w podziękowaniu za gościnę. Spędziliśmy kilka słonecznych, październikowych dni nad morzem :-) 
Dobór kolorów jest chyba moim ulubionym i bardzo się spodobał. Przyznam, że podobne zrobiłam już dawno temu dla siebie i bardzo je lubię. 

Jedyną rzeczą, która denerwuje mnie w takich żakardowych rękawiczkach jest ilość nitek do wrobienia. Jest ich mnóstwo. A niby takie małe robótki! 
I oczywiście trzeba zrobić drugą...



Wzór: Własna improwizacja
Włóczka: Karisma Drops
Druty: 4.0, 3.5 (ściągacze)

12 komentarzy:

  1. ale energetyzujace kolory! z takimi rekogrzejkami zadna zima nie straszna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Cudowne kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczki są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :) nigdy nie robiłam rękawiczek a te sa śliczne, chciałabym umieć takie zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To jest bardzo proste. Na początku posilkowałam się wzorami ze strony Dropsa na garnstudio.com

      Usuń
    2. Bede musiała tak zrobic :)

      Usuń
  5. Piękne rękawiczki. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeju... Jakie piękne!!! :o Połączenie kolorów, w takim wzorze... Cudo! Bardzo jesienne :D

    OdpowiedzUsuń